Хайраар дүүрэн амьдрал минь..,

...Зөөлөн зөөлөн алхалсаар, амьдралд адгаж тэвдэхгүй, сөрсөн ч үгүй, урссан ч үгүй амьдарсаар л.., энэ нь надад болон энэ нийгэмд хэн хэнд нь халгүй амар мэт амьдрал үргэлжилсээр л.., зөвхөн миний л ертөнцийн үүдийг хүндэтгэн тогшсон хүн бүрт зөвхөн би л хамгийн дулаахан.., энд миний л ертөнцийнхний хэн нь ч үл сөрөх гайхамшигт аялгуу эгшиглэн буй бөгөөд халуун дулаан хайрын нарсан төгөл минь мөнхөд дэлгэрэн буй..,

Санахын зовлон..,


Зүг бүрт сүлжилдэх хаврын дуучин шувууд, зөндөө удаан хүлээсэн учрал шиг тогтож ядан нисэлдэнэ. Зүгээр л ийм байхыг хүссэн ч юмуу, зүгээр ч үгүй сэтгэл шиг минь уймраад л байх шиг.., Сонссон, сонсоогүй элдэв хэлээр шулнаналдан хөөрөлдөх нь амраг шиг минь ч юм шиг, алагхан үр шиг минь ч юм шиг.., Хавар бүрийн шувуудын дуунаар сэргэдэг дэлхий ертөнц аанай л өнгө засан гэрэлтэнэ..,

            Үзэсгэлэнт байгалийг мэдрэн алхах хаврын улиралд би хамгаас илүү хайртай. Зөн совин минь хавар ирснийг гэрчлэх мэт далдаас хайрын их хүчээр халуу төөнүүлнэ. Өчигдөрхөн л хэзээ амилах нь үл мэдэгдэх бараан дэлхий, үзэмж төгс цэцэгс дээр өнгө тансаг эрвээхэйгээр гоёжээ. Зүрх сэтгэл минь бас л гоёлоо хайн, саяхан л шатаан ирж асан анхны хайрын дурсамжуудыг шуурга шиг өдөөн сануулна.
            Миний л ертөнцөд хавар ямар их үнэтэй гэдгийг жил бүр мэдэрнэ. Хайрын нарсан төгөл минь цэцэглэн буй энэ л улиралд бүхнийг умартан чиний л зүг тэмүүлэх нь сэтгэлийн минь хязгааргүй эрч хүч гэлтэй. Би чамайгаа санахын зовлонг "жаргал" гэж өөртөө үглэсээр хичнээн ч удав.., Яг үнэндээ жаргал бус зовлон гэдгийг өөрөөсөө нуух ямар ч хүсэл алга. Уулзах мөч ямархан байхыг жижигхэн тархи минь төсөөлж ч чадахгүй нь хайр минь..,
            Зүүдний ертөнц дэндүү цөхрөөд, нэг л адилхан хэмнэл, чиний үлдээсэн дурсамжыг бүгдийг зүүдэлж дуусчихаад чимээгүйхэн хүлээгээд байнаа хайрт минь. Яг үнэндээ, зөөлөн бороонд тэвэрч зогсохыг, зөв буруугүй яриад л байхыг, зүгээр дэргэд минь л байгаасай гэж зүрх сэтгэл минь хүсээд байнаа чамайг.., Учралын сайхан, уруулын чинь амт үгүйлэгдээд байнаа хань минь..,

No comments:

Post a Comment